Autorem artykułu jest H@idi
Konferencja jest jednym z instrumentów publice relations i stanowi jego ważną część. Pośród mnogości wyboru dzisiejszych metod prowadzenia konferencji (telekonferencje, wideokonferencje, tradycyjne konferencje czy sympozja), wydaje się być proste jej zorganizowanie.
Ale to nic bardziej mylnego. Zorganizowanie perfekcyjnej konferencji wymaga od organizatorów sporego wysiłku, czasu i środków. Pomimo wielu przeszkód jakie stoją na drodze planowanego szkolenia zamkniętego, działania te z pewnością przyniosą pożądany rezultat, a poczucie satysfakcji i spełnienia zrekompensują zaangażowany trud w organizacje danej konferencji.
Jednym z najważniejszych i najistotniejszych zalet przeprowadzenia konferencji jest kontakt wzrokowy z osobami które uczestniczą w danym sympozjum. Dzięki takim szkoleniom przepływ informacji może stać się rzetelniejszy i bardziej obrazowy. A wiadomości ważne i poufne dla instytucji mogą być przekazane do wszystkich uczestników konferencji równocześnie. Na takich szkoleniach zamkniętych można rozwiać wszelakie wątpliwości i implikacje interesujące pracowników.
Konferencje to również idealne miejsca dla spotkań i pogłębiania znajomości pracowniczych. Dzięki owym spotkaniom na salach wykładowych możliwe jest spotkanie się z kolegami z pracy, porozmawianie z żywymi ludźmi o problemach przedsiębiorstwa oraz o celach do jakich powinna dążyć instytucja. Sympozja dają możliwość interakcji pomiędzy współpracownikami, zaprezentowanie swoich opinii oraz dokonania wymiany doświadczeń z kolegami z branży.
Tak więc sympozjum to nie tylko nudne wykłady prelegentów i uważne słuchanie uczestników, ale również, a nawet przede wszystkim kontakty z osobami z instytucji lub tej samej branży. Spotkania czy sympozja mogą posłużyć jako doskonała forma pokazania pracownikom, iż liczymy się z ich pomysłami na wizję firmy.
Niejednokrotnie konferencje, dzięki swemu układowi prowadzenia, zmusza uczestników do twórczego myślenia i sprawia iż każdy może na jakiś czas stać się członkiem zarządu. Kreuje to właścicieli firm na ludzi, którzy dbają o swoją firmę i inwestują w ludzi, organizując konferencje Kraków. Sympozjum czy konferencja może zaszczepić wśród pracowników lojalność i zaangażowanie tak potrzebną do jak najbardziej efektywnego zarządzania firmą. Dobrze zorganizowana konferencja może dodać wszystkim wiatru w żagle i przyczynić się do wzrostu wydajności pracy.
H@idi
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz